Publicat de: ultimulunicorn | August 26, 2016

atatea nuante!!!/st-andre-snowstorm

Asta mi-a taiat rasuflarea! am imprumutat-o de aici  si da, iar imi caut scuze de ce nu ma apuc eu serios de pictat – pentru ca nu cred ca am in mine pasiunea necesara de a da albului atatea nuante, de a ingheta panza cu o „furtuna de zapada”ca asta… pfua!
st-andre-snowstorm-12x16-700…si iar comoditatea mea si frica de a nu fi in stare de mai mult decat sa stau pe margine si sa privesc.

So do I fucking jump, or keep on wondering about the weather?!?

m-as arunca si in cap in clipa asta, dar stim bine ca maine dimineata nu o sa recunosc nimic si totul va ramane la fel, desi nu chiar la fel – voi fi mai aproape de moarte cu o zi. pentru ca in fiecare clipa murim cate putin, pana murim de tot intr-o zi si descoperim ca nu am facut nimic din tot ce ne-am dorit, nu?

Dar macar m-am simtit bine ori de cate ori am avut ocazia, si am avut.

Responses

  1. hai lasa ca atunci cand o sa mori ‘de tot’ n-o sa mai ‘descoperi’ nimic.
    si eu ma intreb oare ce-ti trebuie ca sa pictezi.
    cred ca intr-o zi o sa te dezlantui. mi se pare ca esti un vulcan ..adormit, e clar ca nu esti un vulcan stins 😛

    • sleeping volcano :))) da, tare.

  2. Nici să stăm pe margine și să privim nu ne ajută cu nimic. Fiecare se exprimă cum poate și cum știe, și cu cât experimentăm mai mult, cu atât cresc șansele să devenim capabili de chestii care le credeam menite altora. Ți-o spune cineva care nu s-a apucat niciodată serios de artă fiindcă i s-a părut că nu poate fi la fel de bună ca cei pe care îi admiră. Noroc că pictura nu are vârstă.

    • adica tu zici ca niciodata nu e prea tarziu. hm.
      cred ca pe asta ma bazez si eu.


Lasă un răspuns

Categorii

