Publicat de: ultimulunicorn | August 17, 2016

O lume fara oameni, va rog

„…convingerea profunda ca oamenii sunt niste canalii, atunci cand nu sunt niste imbecili.” Giovanni Papini – Un om sfarsitcastelul unicornuluim-am intrebat serios, de cateva ori in viata mea, daca as putea trai fara oameni. nu stiu daca e o intrebare pe care si-o pune orice om, sau daca ni se uraste la toti, la un moment dat, de lumea asta din care facem parte, sau poate unii mai mult decat altii suntem predispusi la ura asta de semeni, stiut fiind de altfel ca omul este un animal social, condus de un puternic instint gregar. ceea ce face din noi restul aia mai antisociali, salbatici, intorsi pe dos – sa fim o paria a societatii.

Mi se rupe! desi…

Am constatat pe viu ca alaturarea de restul lumii uneori imi face bine, e ca un drog, ma poate face sa uit ca eu personal sunt un fel de nimic insignifiant, cu ambitii si impresii de unicat. Pe marginea depresiei ma aflu doar cand sunt eu cu mine. Ceilalti, prin comparatie sau alaturare, ma ridica din adancimea tristetilor mele.

Insa de multe ori, tot ei, ceilalti, ma fac sa ma simt mai izolata decat daca as fi exilata pe o insula pustie in mijlocul Oceanului Inghetat. Si atunci ma tem ca Oceanul Inghetat sunt chiar eu si nicio punte nu ma poate apropia de restul lumii.

adanc rau. :))

Responses

  1. eu zic ca trebuie sa citim nietzsche :)))

    • care era faza cu nietzsche?
      vreau si eu o lume fara oameni :))))

  2. da, dar eu o vreau si fara hiene sau crocodili… 😛

    • fara hiene si crocodili si aici :)))


Lasă un răspuns

Categorii

