Publicat de: ultimulunicorn | August 11, 2016

Inaltimea Mea

cam asa. mortal nu?

asa imi pare mie ca ma uit la lume, si lumea la mine. si acum uitandu-ma mai bine, m-a izbit: cu fundul! =))) ce urat din partea mea!!!my highnesscu fundul si de la distanta – o distanta pe care nu o inteleg nici eu cum vine… stiu doar ca nu e fizica, e ceva mai mult ca un geam prin care eu ii privesc pe ei, si sunt la randul meu privita.

o distanta de atitudine, mai mult decat de altitudine. ca si cum de la acelasi nivel te privesc de sus. de acolo… din lumea mea. chestie adanca… si are legatura cu singuratatile de care zicea si Kundera in cartea lui. aia am inteles perfect!

Lasă un răspuns

Categorii

