Publicat de: ultimulunicorn | August 10, 2016

Kundera

citesc in prezent prima mea carte scrisa de el. carte pe care mi-am comandat-o pe elefant.ro dintr-un avant pionieresc, si din prietenie pt m, dar nu numai – partial recunosc si din snobism. adica de ce eu sa nu fi citit si sa nu posed nicio carte scrisa de Kundera?!?

m-am lasat greu impresionata. sa fiu sincera – pana pe la jumatate inca ma mai gandeam sa renunt si eventual sa gasesc pe cineva caruia sa i-o pasez. acum m-am razgandit, nu stiu exact de ce, dar nu mai vreau s-o dau. „Insuportabila usuratate a fiintei” nu? :)))

de fapt cartea mea se numeste „Sarbatoarea neinsemnatatii”. si o mostra de scriere din ea:

„- Fiinta umana nu e decat singuratate. 

-O singuratate inconjurata de singuratati!”

de acord.

 

Responses

  1. vrei si alte carti? seamanati, amandoi idealisti, misogini, aroganti :)))

    • vreau, dar nu mai dau bani pe ele. imprumuti?

      • da, pai la asta ma gandeam!

  2. bun. pune-mi-le bine! 😉
    a ajuns scrisoarea?

    • a ajuns! ma intrebam acum daca oare merge sa iti trimit una subtire prin posta..


Lasă un răspuns

Categorii

