Publicat de: ultimulunicorn | August 6, 2016

Tot tu

Pare ca si eu si tu ne multumim cu putin.

Azi noapte, desi trezita din vise, eu eram multumita ca te-am auzit, m-am bucurat cand mi-ai marturisit ca ai plans si tu pentru messi, odata cu el…, am ras cand m-ai injurat cu „ceapa ma-tii” cand ai aflat ca am avut liber  :))) , iar tu esti multumit ca am vorbit si ca o sa ne mai vedem… asa cum ai zis si tu – nu am renuntat la tine – desi nu stiu cum se poate interpreta ne-renuntarea mea… si unde o sa duca, dar sa ramanem in clipa! viitorul nu e bine sa il anticipam sau programam noi.

Hai sa-l lasam sa ne surprinda! 😉

Cred ca am ales cumva subconstient sa renunt definitiv la un om rece si lipsit de suflet, cu toate functiile si avantajele lui materiale, dar la un suflet bun – asa ca al tau – desi ametit si cu fusul orar dat complet peste cap, fara casa, fara masa… dar cu pasiune pentru fotbal si cu emotii ca ale mele (ca nu multi vor sa inteleaga pasiunea asta pentru lionel, of)… la tine iata ca nu pot renunta! si poate e mai bine asa. chiar daca sexul nu are a face cu dragostea, in lumea mea – investesc si in tine ceva caldura si zambete de la inima.

Pe curand.

Responses

  1. in prima faza am avut impresia ca descrii un vis.
    daca e realitate, vreau detalii! 😛

    • alea se dau in particular 😉

      • nici n-am pretins sa le dai in public
        decat daca e vorba de domeniul cimitirului bellu :)))
        sau poti scrie o scrisoare 😛


Lasă un răspuns

Categorii

