Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 19, 2016

de trei ori peste cap

Da-ma de trei ori peste cap, Imagine0642

Si lasa-ma sa ma prefac in copac.

Ploaia si pasarile or sa-mi tina de urat

Haide, da-ma de trei ori peste cap…

E tot ce mai vreau de la tine.

Stiai si tu ca nu o sa ne fie bine.

De ce te-ai mai intors la mine?

Eu nu vreau decat sa fiu copac, nu caut sa fac nimanui pe plac. Sa nu crezi ca nu doare… ba doare tare. Dar nu am ce sa fac.

E ceva in mine incompatibil cu tine. Si nu cred ca esti tu de vina. E inima mea in ruina, nici nu mai stiu la ce foloseste in afara ca pompeaza sange pe orbeste.

Am auzit ca daca se opreste, am sa mor. Asta e o prostie! Copacii traiesc si nu au inima care sa bata. Copacii au planeta toata. Haide, da-ma de trei ori peste cap…

Responses

  1. Superbe versuri. 🙂

    • stiu, am talent cu carul! :)))

      • :))) chiar așa!


Lasă un răspuns

Categorii

