Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 14, 2016

Rino din cer

„Rinocerii” lui Ionesco. Tin minte ca am stat la piesa asta, impreuna cu m si cu fratele ei parca… care era insotit de prietena. Insa nu m-a prins piesa, sau daca nu piesa – punerea ei in scena nu a fost pe gustul meu. Tin minte ca se tipa mult, si erau oameni suiti pe scaune… doh! Tropaituri si sunete inalte *&^%$#@!~

S-a lasat cu dureri de cap pt mine. Eu si rinocerii – suntem totusi intr-o relatie frumoasa. De la distanta!rinomare distanta…

Eu si teatrul absurd, mai putin spre deloc.

De exemplu rinocerul din poza – e magnific. Si are o linie asa gratzioasa… ca sa nu mai zic de culoare! Si pe urma, si rinocerul e un Unicorn in felul lui. Poate ca nu face minuni, dar si el are nevoie de dragostea noastra ca sa nu ajunga specie exterminata si de poveste.

Pesimismul din mine.

Responses

  1. Da, a fost cam ridicola punerea in scena. Piesa (scrisa) e foarte frumoasa.
    Si mie imi place rinocerul din poza 🙂

    • hai merci! nu mai stiam daca atunci am fost singura nemultumita, si adica ridicola – ca in general eu sunt cu carcoteala :)))

      • Parca si pe mine m-au enervat cum au aratat rinocerii. e drept ca nu prea aveau cum sa fie altfel decat ridicoli, dar venisem cu alte asteptari :)))
        altceva nu-mi prea amintesc. dar nu am fost niciodata la o piesa de teatru pe care o cunoasteam dinainte (din scris) care sa nu ma fi dezamagit teribil

  2. pai sa ne rezumam la carti atunci!
    eu cea mai mare dezamagire am avut-o cand am vazut filmul „cel mai iubit dintre pamanteni” *&^%$#@!~ nici nu vreau sa imi aduc aminte.

    • eu nu m-as uita la un film romanesc nici daca as primi bani pentru asta =)))

  3. E enervant cum unii regizori pun în scenă doar ca să se dea ei mari.


Lasă un răspuns

Categorii

