Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 14, 2016

A fost odata Cazacu…

sau Cazi, cum il amputam noi. Noi roacarii din clasa a XI-a G a Liceului de informatica pe atunci, acum Colegiul National Tudor Vianu parca. Dovada ca vremurile se schimba, se schimba si oamenii odata cu ele, dar amintirile raman!

Acolo, undeva… luminoase si calde. Asta e bine. sa ai un „loc” unde poti reveni si unde stii sigur ca ti-e bine. Pentru asta ma felicit. Mno de parca as avea vreun merit :)))) sau poate ca am. Eram si io acolo, eu mi le-am facut (amintirile adica).

Pe langa liceu, Cazi e unul din motivele pt care am dat la drept si am diploma de jurist. El m-a setat, el si Hagi. Biata fiinta impresionabila cum eram… artist neimplinit, cu doua rateuri la Academia de Arta… m-am aruncat cu capul inainte in Fac de Drept, pt ca avea o curte plina de copaci si un interior plin de scari de toate felurile si in toate directiile =)))

Asa gandeste o fata la 17 ani. hai 19.

Altceva am in cap sa scriu aici. Ce inseamna Cazi pt mine acum. Pai automat cand aud la radio sau undeva Leonard Cohen… imi vine in minte Cazi. Cu sarcasmul lui inteligent, umorul sadic… ochii migdalati si zambetul parsiv. O vreme am crezut ca sunt indragostita de el. Mi-am revenit repede. Dar asta doar pt ca nu am simtit vreun interes din partea lui, ca eu m-as fi aruncat si acolo cu capul inainte :))) berbec, nah.

Nu as fi avut idee de Leonard Cohen fara el. CDuri, versuri… De ce naiba sa imi fi dat muzica lui daca nu voia nimic de la mine?!? Pt ca eram „fosta” prietenului lui? kkt. O fi. Or avea si roacarii codul lor moral. Numai eu n-am scrupule.

Ieri am auzit iar Leonard Cohen… nu aud prea des. E legat iremediabil de zambetul lui Cazacu Ionut Sebastian.

Si totusi parca tot mai frumoase sunt iubirile neterminate… decat alea consumate si calcate in picioare.

Am 3 neterminate la activ. Mai vreau!

Lasă un răspuns

Categorii

