Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 2, 2016

din Cartea nelinistirii zicere

„Mai bine sa scrii decat sa risti sa traiesti.”

„Poate mai tarziu….Da, mai bine mai tarziu…Poate alta data…Nu stiu…”

Fernando Pessoa

e ca si cum as scrie coduri pentru programul dupa care ruleaza viata mea, si vesnic as rescrie la ele – nehotararea asta care imi ucide linistea si noptile, cum fiecare gand, idee, initiativa are o suta de alte variante si versiuni si de unde sa stiu care e cea buna?!?

si atunci rescriu in mintea mea codurile si rulez la nesfarsit aceleasi segmente de viata si nu am sa trec probabil nicicand la nivelul urmator – pentru ca, de fapt,  nici nu exista urmatorul nivel pt mine. Cumva rulez in gol… programul asta trebuia sa se termine de mult.

33 ar fi fost o iesire frumoasa.

Responses

  1. 44 sau 55 sau 66 mi se par cel putin la fel de frumoase.

    • mie nu. poate 77 =))) dar ar fi oarecum aberant imi imaginez…

      • sau 111? :))))

  2. Incearca sa compilezi inainte sa rulezi, iti arata erorile, zise inginerul.

    A, si citeste carti mai vesele, ca de-acolo cred ca ti se trage.

    • nu stiu cum e cu compilatul, poate asta e motivul pt care nu imi functioneaza programul vietii cum trebuie :)))
      caut sa citesc bancuri. oare merge si asa? desi ma indoiesc ca optimismul vine din afara, la fel cum ma tem ca nici tristetea nu intra pe fereastra.
      vedem, mergem inainte.


Lasă un răspuns

Categorii

