Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 27, 2016

I am a mess

„A scrie inseamna a uita. Literatura e maniera cea mai agreabila de a ignora viata.”

„…tristea mea si incompetenta mea de a trai.”

a mess

„Niciodata nu iubim pe cineva. Iubim ideea pe care ne-o facem despre acel cineva.”

„Natura e diferenta dintre suflet si Dumnezeu.”

citate din F. Pessoa cu sau fara legatura cu starea de fapt.

Am simtit de dimineata ca azi o sa fie o zi grea. Si grea a fost. Ma apasa inca greutatea ei, desi ziua e pe sfarsite, dar mi se arata spectrul zilei de maine care se intrevede la fel de trista. Ar mai salva-o doar ploaia.

Messi e doar un pretext pt toate frustrarile mele carora mai nou nici nu mai vreau sa le dau glas. Daca tot nu fac ceva – la ce bun? Taci si indura.

 

Responses

  1. puteai sa faci un joc de cuvinte si mai fain si sa numesti postarea Mess, i :))))

    just an earth-bound misfit, I 🙂

    vezi bine ca toti oamenii care au fost incompetenti in viata s-au reprofilat pe arta. tu ce astepti? 😛

  2. Colapsu’ cred.


Lasă un răspuns

Categorii

