Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 6, 2016

I’m back… si tot acolo. ca si cum.

new messi

tot acolo cu ochii si cu capsa pe messi.

el si-a lasat barba, eu am avut de gand sa ma las de blog, dar e un proces lent asta in care te rupi. de curand mi-am scos o masea de minte. tot in ideea ca poate schimb ceva pe fondul nelinistilor mintii mele. am zis ca rup din mine cauza raului. pana acum nu am reusit decat sa-mi compromit niste planuri, sa infrunt niste dureri in cap, si astept in continuare schimbarea perspectivei. astept degeaba!

nu e asa simplu. trebuie sa vina dinauntru! si nu pot sa ma prefac ca nu stiam asta. o stiam dar am sperat ca pot alege drumul usor, mai scurt si cu efecte rapide. ca si cum o masea cariata era ceea ce statea intre mine si destinul meu maret. ca si cum maseaua era vinovata pentru toate inconsistentele mele, pentru toate abaterile mele constiente, inconstiente si subconstiente, ca si cum.

incerc sa imi dau seama daca e din cauza barbii sau ce nu imi convine. ii statea fain cand era doar o umbra de barba. acum ca devine amenintatoare… nu cred ca imi mai place. nu e treaba mea, dar ar putea fi un motiv pentru care sa o las mai moale cu messi.

Asta e frumusetea VIETII. TOTUL se poate schimba intr-o clipa, totul e atat de relativ si noi suntem atat de usor influentabili.

Deci orice e POSIBIL.

Concluzia imi apartine, ba mai mult – e crezul meu personal!

doar sunt Ultimulunicorn, ce puii mei?!?

Responses

  1. Sunt de acord cu tine cand spui ca orice este posibil, dar ii desfid pe cei care spun ca totul este posibil. In privinta maselei de minte, ma gandesc, ca poate n-ai ales maseaua potrivita. Chiar si acum, sunt intrigat de recomandarea dentistilor de a le scoate. Ei sustin, cum ca ar fi in plus. Asta e ca si cum ar spune ca prea multa minte strica 🙂

    • prea multa minte chiar strica!
      e o masea atat de inaccesibila – greu de periat, plombat, pastrat in conditii bune – incat dentistii vor sa ne scape de ele definitiv! :)))

    • wow, XXL? cum de mi-a scapat aceasta aparitie?? :)))

  2. care pui, daca esti ULTIMUL unicorn??? :))))))))))))))

    • buna asta! 😛 pai da, asta era si intentia in schema – sa moara rasa odata cu mine!


Lasă un răspuns

Categorii

