Publicat de: ultimulunicorn | Mai 14, 2016

7MM sau Stairway to Heaven?

Ugo’s Seven Magic Mountains unde Ugo ar putea fi un pseudonim pentru Ultimulunicorn, nascator de curcubee, sau tocmai pe dos – adica Ultimulunicorn sa fie pseudonimul. Whatever works, all is good.

7MM-3Culorile sunt geniale! Nicicand nu am vazut pietre mai delicioase iar dimensiunile lor sunt chiar impresionante… 7 mega coloane colorate catre cer!

Ce altceva isi poate dori un Unicorn? World Peace! a, si sa castige Barca campionatul Spaniei. In clipa asta e intre ei si Real Madrid… si asta chiar ma deranjeaza. Dar hai sa nu disperam… meciurile se deruleaza in timp ce eu visez in culori. Daca Universul ma place, atunci o sa inscrie si Messi si Barca o sa ia campionatul! Nimic fenomenal. Stiu ca se poate.

Imi fixez de multe ori astfel de targeturi, asupra carora nu pot avea nicio influenta, dar in functie de care imi conditionez eu fericirea. Total iresponsabil si copilaresc, da!  😀

In concluzie: Hai Barca! (revin cu deznodamantul dupa meci.)

l.e.

Barca – Granada  3-0 tripla Suarez, desi Messi nu a inscris, Barca e campioana! deci Universul e colorat si ma place 😛

Responses

  1. golul trei: messi pasează, neymar driblează, suarez marchează. simplu ca o definţie. n-am văzut primele două goluri.

    • uau. Sunt sincer impresionata!!! 😀

  2. apropo, ai văzut ultimul desen al lui hazard? 😉

    • acum am dat un search pe google… nu stiam despre ce vb. Il vad pe neymar, pe suarez… dar messi??
      care e ultimul lui desen deci?

      • povesteam intr-un comentariu mai vechi cum m-a făcut hazard să aplaud fără să vreau.

  3. se pare ca memoria mea se reduce la sfera intereselor mele… nu e frumos dar e destul.
    😀

    • a, nu. eu sunt de vină. am introdus în mod fraudulos hazardul pe agenda comună.

      • si eu am dat search „hazard pictures” si m-am pierdut in ceata cu ochii dupa messi… =))) tare.

  4. si adica „desen” era la modul figurat? ca tot nu m-am lamurit…

    • da. figurat, dar figurativ.

    • se ţine de figuri, mai pe româneşte.

      • cine? hazard asta? asa ca neymar sau iar nu am priceput nimic?!?

      • da, hazard ăsta. singura legătură cu subiectul e că mi-am adus eu aminte. of, o fost off topic.

  5. macar ne-am distrat :))) eu una, sigur m-am! 😉
    ps. asa se intampla cand vb de „desene” cu desenatorii care nu mai deseneaza =))) se creeaza confuzii!

  6. cum sa vrei pacea in lume si apoi sa castige o anume echipa un campionat, spre disperarea si de multe ori ura echipei adverse?

    Si eu cand eram mica faceam asa, daca pot sa merg pe bordura asta pana ajunga acasa fara sa fiu nevoita sa ma dau jos (ca merge altcineva pe ea, ca apare din neant un stalp sau un pom, ca ma dezechilibrez etc) o sa reusesc si nu stiu ce. sau o imi fac tema la matematica. etc :)))

    Dar vine o vreme, adultăria))), cand trebuie sa accepti ca doar nefericirile, nu si fericirile sunt interconectate in univers :)))

  7. PACE = no war! nu am zis ca vreau multumirea celor care tin cu Real Madrid 😛
    mda, e posibil sa ai dreptate cu nefericirile interconectate.
    adultaria ti-o las tie, multumesc frumos! :)))


Lasă un răspuns

Categorii

