Publicat de: ultimulunicorn | Mai 13, 2016

caut muz

m-a parasit inspiratia. la mine cheful de scris, de viata e strans legat de existenta chiar si ipotetica a unui EL. Un „muz” care sa imi inspire filozofii de vacanta si alte enunturi mai mult sau mai putin pretentioase. Chiar si rabufniri de furie *&^%$#@!~ pai cum daca nu am cui?!?

asa ca mai nou imi caut muz. cineva la care sa merite sa ma gandesc. cineva care sa ma scoata din sarite. si din amorteala de primavara-vara. sa ma scoata din tipar. asta caut.

Responses

  1. da, si eu sunt la fel
    dupa cum vezi, eu imi inventez muzi, e mai simplu decat sa gasesti unul 😛

    • nu ma pricep sa inventez din nimic… mai bine astept. presimt ca acum acum o sa dea unul coltul :)))

  2. spre casa ta (esti la fereastra?) sau spre lumea cealalta? Ș))))

    • spre viata mea – mai bine. oricare lume si tot e ok. :))


Lasă un răspuns

Categorii

