Publicat de: ultimulunicorn | Mai 3, 2016

Lumina din lumina?

Eu stiam ca la inceput a fost Cuvantul.

dar cred ca si mai la inceput, daca pot sa ma exprim asa … a fost intuneric! apoi a zis Dumnezeu: „sa fie lumina!” si Lumina se facu.

deci ordinea asta ar fi: Cuvant, Intuneric, Lumina. Cuvantul ar fi astfel independent de Yin si Yang, Cuvantul este Creator prin el insusi. Am zis bine? Noi stim ca se gasesc blasfemii la tot pasul prin mintea mea, oricum… insa eu tot imi pun intrebari, din cele mai diverse. Si din toate intrebarile astea, ceva ceva iese la lumina – si anume o nevoie de a intelege.

Tot e ceva.

Responses

  1. Daa, și apoi te gândești, dacă nu era decât întuneric, de unde avea Dumnezeu conceptul de lumină, l-a inventat el, fără să știe că există posibilitatea unei lumini?

    • Io cand incep sa ma gandesc, ma ia cu dureri de cap si ajung la concluzii nedorite. Nu mai bine zice vorba aia: „Crede si nu cerceta”?
      /:)

      • Nuuu, nu zice bine; dar decât să te doară capul, mai bine să o iei încet.


Lasă un răspuns

Categorii

