Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 13, 2016

asa patesti daca te dai microbista

Sa mori ranit din dragoste de viata… era o vorba pe care o foloseam in liceu.

Mai nou descopar, pe zi ce trece, cum imi pierd inconstienth1 sau poate intentionat – inca nu am decis care din doua, toate abilitatile de a interactiona civilizat cu ceilalti. Sau poate nu eu, ci ei – nu sunt civilizati. Si eu doar reactionez, e drept fara grija la proportii, adica disproportionat :))) dar nah, are si varsta un cuvant de spus in ecuatie. Si cand atentezi la somnul meu – iese cu scandal, sau cel putin cu jigniri. Pe scurt – eu trezita din vise, ma port ca in stare de ebrietate – fara auto-cenzura, cu cea mai idioata sinceritate, fara mila fata de posibile sentimente ale altora, care au avut tupeul sa ma agite. Berbec, mno.

Adica suna telefonul pe la 12 trecute noaptea, eu visam deja de doua ore la momentul amintit – si un ras afurisit imi suna in timpane. OK, puteam sa resping apelul, sau sa dau pe silent, sau ceva – doar ca din vise luata nu mai nimeream nicio tasta, pana si sa raspund mi s-a parut ca imi ia o vesnicie… deci revin la rasul afurisit din telefon – si propozitiile de dupa pe care apoi creierii mei se impiedicau sa le descurce. A rezultat un mic non sens, legat de un meci al Realului… si ceva cu „si am vrut sa vorbesc cu tine… si sa te vad, evident, daca se poate.”

La faza asta am marait ceva si am bagat si un :”si pe altcineva nu ai gasit?!?” incat… intrebarea inca nepusa s-a raspuns de la sine =))) dar si somnul meu s-a dus naibii. eh.

Responses

  1. :))))) Sper ca nu te sunase Messi :)))


Lasă un răspuns

Categorii

