Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 5, 2016

Ca un magar pe ape

Incomod, inadecvat, total ne-la-locul-lui! Asa ma simt eu pe lume. donkeySingur si dezorientat. Bine magarul asta e clar ca statea la pozat… dar chiar si asa – oare nu se intreba ce cauta el in barca aia, pe o intindere de ape???

Sau poate magarul e ZEN, in totala comuniune cu natura. Si doar eu sunt pierduta in spatiu. Asta e ca testele alea psihologice: ce cred eu despre magar – e de fapt proiectia a cum ma vad / percep eu pe mine. Deci totul se reduce la SINE??? Si totul pleaca de la relatia in care suntem EU cu MINE. Aici e de lucrat!

Acum ca ma uit mai bine, simt ca magarul e linistit si senin…

Responses

  1. Eu cred că măgarul este cu mult mai liniștit, mai seren…ca presupusul său stăpân.

    • in final am inteles asta. 😉
      hai merci!


Lasă un răspuns

Categorii

