Publicat de: ultimulunicorn | Martie 28, 2016

N-am tact

motto: Acest text ar putea fi un pamflet, daca nu ar fi adevarul gol golutz.

N-am diplomatie, sunt cizma – o stiu si am mai spus-o.

Sunt tot atat de delicata si de subtila ca o torpila.

Pare ca ma laud, dar e tristul adevar… e amuzant doar privind retrospectiv si la rece, pentru ca altfel – ranesc in jur oameni, sentimente, imi tai craca de sub mine si noroc ca am fund pufos sa imi amortizeze busitura :))) dar am si suficienta aroganta sau o fi nesimtire? cat sa nu imi pese prea tare.

Urat, nu? =)))

Responses

  1. 😀

    si despre A. se spune(a) ca e subtil (sau tandru?) ca o drujba :)))

    asa sunt unii oameni. Cum ar fi sa fim toti la fel?
    „trageti dumneavoastra intai, domnilor englezi” :)))

    • si tu ce ai facut sa ne meriti pe amandoi? o drujba si o cizma :)))
      si ma tem ca nici B nu e o mimoza… daca e berbeaca 😛
      m, forta sa fie cu tine, sau cum se zice la ei 😀

  2. o torpilă inteligentă care merge direct la ţintă.

    • ooo, da :))) merge direct la tinta si o spulbera in sapte zari. deja nu mi se mai raspunde nici la telefoane – din unele parti…
      dar e posibil cum zici tu sa-mi fi atins tinta! 😉

  3. nu. 🙂

  4. Asta nu este tocmai de…rău…


Lasă un răspuns

Categorii

