Publicat de: ultimulunicorn | Martie 22, 2016

Poveste de adormit unicornii

Respir adanc … 4 – 7- 8 … mi se promite ca adorm garantat in mai putin de un minut! macar sa adorm… Asta cu 4-7-8 e o schema de respirat cu limba in tavanul gurii si tinut respiratia in 3 pasi si cu repetitie si pe care n-am apucat sa o testez, aseara am cazut lovita – cu prima insomnie o sa verific si metoda cat e de valoroasa si vin cu feed back! blue bed roomAsa o vreme… azi ar fi fost o zi perfecta de stat in pat, cu o carte, cu ochii pe pereti… pe geam… oricum, si cu picioarele’n tavan daca asa imi venea dar nu in tramvai, metrou, prin ploaie alergand pe la farmacii in cautare de tampoane. Bine ca am gasit la farmacia mea, cea de langa gura de metrou in drum spre birou,  unde farmacistul meu preferat era singur pe tura, de obicei il gasesc inconjurat de colege… dar el e un simpatic care are raspunsuri la toate intrebarile si mai are si intrebari incomode cand se pune problema – dar in cazul lui nu se pune ca e farmacist ceea ce e cam ca un doctor in lista mea, asa ca…

M-a luat la interogatoriu cand i-am cerut vitamina K. A vrut sa stie la ce o folosesc si cand i-am marturisit scopul usor deviat :))) a fost aproape dat pe spate, dar eu vreau sa cred ca a invatat si el ceva nou de la mine asa cum si eu invat cand ii pun intrebari despre diferite medicamente si posibile efecte pe care folclorul le atribuie lor. Mno.

Azi ploua. Imi place.

Responses

  1. Cu picioarele-n tramvai.

    Nu imi pot scoate din minte imaginea cu tine la 9-10 ani, siderata si scarbita, asteptand menopauza :))))))

    • de fapt la 12 – 13 ani…
      nu siderata ci isterica!
      acum poti?


Lasă un răspuns

Categorii

