Publicat de: ultimulunicorn | Martie 10, 2016

Intrepatrundere

Cat de tare mi se pare, atunci cand citesc o carte / eu citesc cel putin cate 2 carti odata, distribuite pe criterii de volum si greutate – care ramane acasa, se citeste seara la culcare, pe care o iau pe drum… in metrou si in geanta, care printre picaturi… pt cand ma plictisesc si vreau o schimbare / … yo brother… deci cat de mult ma incanta sa dau intr-o carte peste referiri la alta pe care tocmai am terminat-o sau pe care o citesc in acelasi timp, sau chiar si numai la autorul unei alte carti in curs de lecturat.

Senzatia – in momentul ala – este ca lumile mele s-au intrepatruns, ca nu doar trec una pe langa alta si se saluta – cum fac astea doua inaripate de mai sus:”Yo, brother!” =)))  ci ca si impart ceva – o alta realitate, dimensiune – care desi inaccesibila mie, este palpabila, si dovedita de aceste treceri ale universurilor – unul in altul si toate prin mine.

ps. poza cu bufnite provine dintr-un link pe care sefa mi l-a dat pe fb, odata cu tema la franceza a copilului ei 😉 Io zic ca e dragutz, si apreciez – si linkul si tema! de asezat in ordine cronologica opt fraze apartinand unui dialog. Bine, vb de o tema la nivel de clasa a sasea – cam pe acolo e si nivelul meu de cunoastere in ale limbii franceze…

Responses

  1. da, ce imagine frumoasa asta cu lumile intrepatrunse
    si eu ma bucur de momentele astea (si chiar in irrational man se facea o referire la cartea lui hannah arendt, pe care o citeam prima data cand am incercat sa vad filmul :P)
    eu cand eram in facultate si aveam timp berechet (ca nu mergeam la facultate :)))) legam toate cartile pe care le citeam intre ele: dupa ce citeam o carte incepeam una la care s-a facut referire in cartea precedenta, in prefata, sau pe spatele cartii.

    • da, da, asa ceva. E perfect! eu aveam incredibilul noroc sau nu stiu cum sa-i zic – sansa :)) ca mai intotdeauna cartile pe care le potriveam eu impreuna sau le legam una dupa alta, aveau in comun lucruri, aspecte, chestii care ma faceau sa ma intreb daca eu le-am ales pe ele sau s-au ales singure sa fie citite :)))


Lasă un răspuns

Categorii

