Publicat de: ultimulunicorn | Martie 2, 2016

Am visat o crima

Ciudat si inexplicabil cred, am visat o crima. O crima absurda si urata!

Fusese ucisa o albina. Bine era o albina mare si pufoasa… cam cat un copil mic. I se taiasera aripile si fusese injunghiata pe la spate!!! acum statea culcata pe o parte si murea incet… iar eu nu puteam intelege, cum sa omori o albina? nu ii puteam gasi nicio vina si mi se parea totul nedrept… Aproape ca imi venea sa plang in somn. Ce neom fusese in stare sa se puna cu o biata albina, e drept – era o albina mare si foarte pufoasa, dar atat de frumoasa chiar si cand era trei sferturi moarta. bee

Si stiam in sinea mea ca se lasase rapusa fara impotrivire, ca poate nici nu se astepta sau nu intelegea care ii era vina. Isi acceptase linistita sfarsitul. Renuntase sa lupte.

Insa de ce as visa eu asa ceva? Care sa fie semnificatia?? Daca ma iau si ma analizez, parca vad ca nu o sa imi placa concluzia…

Responses

  1. La mine ai desenat o albina.
    sa aiba legatura cu asta? :)))
    Nici nu mai stiu daca tu ai vrut sa desenezi una sau daca B. a propus (dc tu ai vrut sa desenezi, inseamna ca o albina se plimba pe la tine prin subconstient de mai multa vreme :))))

    Cred ca nu are rost sa mergem prea departe cu semnificatiile (ce reprezinta o albina, ce reprezinta aceasta albina, cat de relevanta e arma crimei :P). cred ca ce e demn de retinut din acest vis e ca esti o persoana sensibila care nu vrea raul nimanui, nici macar unei albine. Indiferent cat de mult si des sustii tu ca esti rea :))
    Putem privi sensibilitatea ta si prin comparatie cu lumea, de multe ori oamenii sunt cruzi si rai si viata e nedrepta.

    • B a vrut albina, si clar are legatura… am ramas cu ea in cap – pentru ca nu stiam cate picioare trebuie sa aiba si nici acum nu mi-e clar.
      mda… sunt prea moale, nu stiu daca buna – dar moale sunt!

  2. Albina ca albina, dar azi-noapte eu am visat o „crima” cum ca batea dinamo in cupa cu 4-2 sau 4-3 😐 tot pe scenariul ala oribil din 2007 (cand a batut cu 4-2, desi la ocazii era 13-5 pt Steaua). Ugh, O-RI-BIL, repet!

    • :))) vai ce crima grozava ar fi asta… dar ce cosmar trebuie sa fi fost pt tine.
      alte vise ai mai avut? care to share? 😀


Lasă un răspuns

Categorii

