Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 26, 2016

Oficial imi merge bine…

Oficial mi-e bine, OFF the record insa – recunosc sunt descentrata. Dara lasa ca pana de ziua mea, ma re-calibrez, cum zice si ED:

„That heart is so cold… Take aim and reload”.

Deci cum spuneam – oficial imi merge bine, am chilotii rosii cu dantela pe mine =))) nu ca ar avea vreo relevanta, sau poate are ceva de-a face cu moralul… ce mai conteaza ca tusesc de o luna de zile aproape, ca laptopu’ ia pauze din cauza de overheating… desi i-am luat COOLING PAD care arata bine si face si racoare, se pare ca e nevoie de un drum cu el pana in service, o curatare de primavara ceva.

Un service pt mine unde gasesc??? 😀

si o dedicatie pt m 😉 official

cu toata sinceritatea =)))

Responses

  1. uaa, arata divin. un inger se arata
    o poza cu el in lenjerie rosie nu ai? 😀

    • doar in alba 😛 ia de aici!
      https://ultimulunicorn.wordpress.com/2014/07/09/il-vreau-pe-messi-in-finala/

      • mi se pare cam scarbos. si mi se pare asa, o jignire ca exista poze de-astea imprastiate pe net, ca si cand cade cineva din picioare vazandu-l (ma rog, no offence daca tu chiar cazi :P)
        de cate ori vad poze cu cineva despuiat (fie barbat fie femeie) in spoturi/ panouri publicitare, ma intreb daca cineva chiar isi imagineaza ca exista oameni care alearga la magazin sa cumpere lucrul respectiv doar pt ca l-au vazut pe messi in chiloti facand reclama 😛
        dar oi fi eu de moda veche 😛

  2. =))) sexi clar nu este, mie mi se pare plictisit, sau exploatat. Dar e dulce chiar si asa…. si vb aia – daca exista cerere exista si oferta. lumea vrea sa il vada si cu familia, si in chiloti, si mai ales jucand si castigand meciuri.
    Nu stiu cati chiloti vinde, dar sigur umple stadioane! Asta conteaza pentru fani.


Lasă un răspuns

Categorii

