Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 24, 2016

A jucat, a marcat, a castigat

A fost frumos… mai ales ultimele 20 de minute :)))

Dar poate ca, asa cum a remarcat pana si mama, Messi e bun, e mai bun decat noi toti – el rade chiar si cand e lovit, tras, pus la pamant, si nu pare a se supara pe nimeni. De ce ar face-o? E doar un joc, nu? Si el e cel mai bun la jocul asta. E jocul lui preferat!

Dar VIATA nu e un joc, sau daca e – eu nu sunt buna la ea. Probabil de aia ma supar asa des, si pentru ca ma supar – pierd in mod repetat…

Nu ma mai invat odata!

Revin la faza cu sa bagam in noi ca poate vine sfarsitul :))) asta e ca aia pe care tot mamaia mi-o zicea:”sa ai intotdeauna chiloti curati pe tine, ca nu se stie daca nu da o masina peste tine… ” =))) si cine zicea ca viata nu e minunata???

Responses

  1. tot incerc sa ma abtin si chiar nu pot :)))
    cata energie consumi pasionandu-te de aceasta iluzie, mi se pare groaznic.

    energia ta, capacitatea ta de admira, pasiunea ta -toate astea merita o cauza mai buna..

    Si nu vreau sa zic asta pe un ton neaparat superior 😛 ca am avut si eu tot felul de idei fixe de-a lungul vietii mele, incepand cu Falco (era un cantaret), Sabin Ilie :)))) si terminand cu Florin Chilian (or fi fost mai multi dar acum am uitat).
    Coboara-te pe pamant. N-o fi minunata viata (e amestecata, cum ziceai si tu) dar merita sa te bucuri de ea, nu de tot felul de imagini promovate de media sau de sportivi si sporturi care nu aduc nici un pic de valoare vietii tale

    • deci mai bine te abtineai =))) ca nu e cazul sa imi plangi de mila, zau!
      pai eu ma umplu de energie pozitiva de la messi – nu mi se pare ca ma epuizez intr-un fel dar iti multumesc atat pentru grija cat si pentru sfaturile de bine, zau ca da!
      E mai minunata viata in nori, unde plutesc eu! :))) pe cuvant!

  2. Nu era mila, ma enerveaza ca iti imaginezi asta pentru ca ma enerveaza cand cineva imi plange MIE de mila :)))
    e o revolta asa ca la om care are multe de oferit si ofera prea putine, consumandu-se in tot felul de prostii … la un alt om la fel :))

    dar nah, daca tu zici ca e minunat acolo, cine-s eu sa-ti pretind sa cobori (aici in the gutter :)))) 🙂

    • nu stiu cum e cu tine, dar eu nu am cui sa ofer multele alea ale mele… asa ca imi ofer mie din bucuria pe care o daruiesc alde messi & co. 😛
      ps. nu te enerva ca nu face bine la ten :)))

  3. voiam să zic cum am sărit eu in picioare şi am aplaudat la o serpentină perfectă a lui Eden Hazard finalizată cu gol, când in cameră se discutau lucruri deosebit de grave
    şi toţi s-au holbat şocaţi la mine că ce m-a apucat
    cum povestea Radu Cosaşu cum mergeau la Noica la Păltiniş şi primul lucru care-i intreba era că ce a făcut UTA duminică
    şi atâtea şi atâtea
    perfecţiunea, din orice domeniu, ne dă energie şi ne face fericiţi, pe moment

    • la mine tine mai mult de atat… chiar zile uneori 😛
      si nu e doar perfectiune – asta nu ma impresioneaza asa mult, e BUCURIE PURA! asta e ca un drog… si e si contagioasa. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

