Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 17, 2016

ai grija ce-ti doresti

da, clar. mai ales ca nu stiu ca imi doresc ceva, sau nu in mod constient oricum, si nu tot timpul. adica poate imi doresc ceva trecator, o fractiune de secunda – si Doamne fereste, cineva undeva ma ia in serios si nah! uite asa ma pomenesc cu telefoane de Sf Valentin :)))

Oare chiar mi-am dorit asta? Pe bune? Ok, am avut vise – visele nu sunt intotdeauna ce iti doresti ziua, uneori sunt doar refulari ale subconstientului. Teatru absurd – cum ar veni.

Iti doresti ceva si apoi nu stii ce sa faci cu ce primesti! Poftim! Acum sa te vad pe unde scoti camasa.

Responses

  1. :)))) hahaha. Stabileste cu Cel-de-Sus sa-ti indeplineasca doar dorintele pe care le inaintezi in scris, cu semnatura, nu asa orice balarie iti trece prin cap :))

    • corect. o procedura trebuie stabilita :)))


Lasă un răspuns

Categorii

