Publicat de: ultimulunicorn | Ianuarie 28, 2016

Babau meu

din categoria: piticii de pe creier

„jumatare de om calare pe jumatate de iepure schiop…” din Aleodor Imparat. Asa m-a marcat povestea si ilustratiile astea de vis/cosmar cand eram mica… era cartea mea preferata, tocmai pt faptul ca imi dadea o stare de groaza ceva de speriat =))) aleodoreram cam dusa de mica, imi dau seama 😛

Creatura se identifica in capul meu cu numitul „Babau” cu care ma ameninta mamaia ca sa dorm, cica. Pe bune?!? Egzact asa – expresia era „Inchide ochii si te culca ca acum vine Babau!” citat fidel din mamaia, Dumnezeu s-o odihneasca!

Nu mai stiu cat si cum functiona… uneori dormeam, alteori ba. Dar teama de Babau… a ramas cu mine mult si bine – si s-a asimilat cu teama de ceasul cu cuc de pe hol, care mai tremura din cand in cand de ma kkam pe mine de frica (la figurat vb, desigur).

Traume din copilarie – nah, ce sa le faci… toti le avem – unii mai concrete decat altii. A mea era pana la urma o chestie imaginata! Trauma psihologica cum s-ar zice. Dar de unde stiu eu ca nu e la fel sau poate mai rea decat una fizica?!? adica o bataie crunta de ex. Nu stiu! si nu vorbesc. De batai nu-mi amintesc… maxim un papuc la fund pentru frati-miu, sau din cauza lui… ma rog. Dar de Babau – garantat imi voi aminti pana cand o sa ma lase creieru’.

A, da, si oroarea de iepuri – ca mancare, sau carne de gatit… *&^%$#@!~ Iad nu alta.

Responses

  1. e prima dată când văd „jumatare de om calare pe jumatate de iepure schiop…” ilustrat. 🙂 e aşa drăguuuuţ! nu e cum mi l-am imaginat pentru că nu-mi l-am imaginat nicicum. a rămas pură abstracţiune. până acum.

    • :))) daca ti se pare draguuut e bine. sa-l vezi si din fata – are niste ochi!!!
      acum imi mai pun o intrebare – dar daca nu avea cartea ilustratii, si ramanea si pt mine o pura abstractiune, ma mai traumatiza oare???
      greu cu psihologia asta, dom’le!

  2. acum vazui ca am scris „jumatare” … in loc de jumatate. mno, las asa ca e mai de efect. 😛

  3. si la mine e prima oara cand vad ilustrat! dar eu mi l-am imaginat. nu am crezut ca e asa un hibrid, am crezut ca e jumatate de om (taiat asa la jumate, de sus in jos:D) calarind pur si simplu un iepure injumatatit prin acelasi procedeu 😀

    • sinistru, dar si eu tot asa il aveam in cap citind descrierea, si nu intelegeam ilustratiile… :)) adica corcitura de om-iepure nu era „jumatatea de om calare pe jumatate de iepure” pe care o aveam in cap =)))


Lasă un răspuns

Categorii

