Publicat de: ultimulunicorn | Ianuarie 21, 2016

Frozen

l.e. –  acum am vazut – tipa asta inghetata se uita putin crucis =))) mortala!

si acum pe o nota mai serioasa:

m-am saturat de ne-intelegeri, de „raceli” artificiale survenite dupa izbucniri nervoase si alimentate de ne-multumiri… ca asa se intampla – azi e soare, maine ceva fulgere si trasnete dupa care e priveghi. insanely-realistic-digital-art-for-elsa-in-frozenCat imi doresc sa fiu de gheata sa nu las nimic sa ma topeasca, sa ma consume, sa ma ucida. Dar nu imi iese. Sunt o fire colerica si ma aprind instantaneu, si daca tin in mine… e mai rau. Asa ca scot flacari pe nas si pe gura – fara sa vreau imi ies vorbele aprinse precum scanteile sudorului… si ard ce ating. Imi asum riscul. Nu pot tine la rece tot ce se petrece in mine… pot doar din cand in cand sa mai deschid o supapa, depresurizez… rearanjez prioritati, re-evaluez principii si gata.

Daca Unicornul ar fi o EA, echivalentul ar trebui sa fie Elsa. Asta zic. Altceva nimic.

Lasă un răspuns

Categorii

