Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 28, 2015

am un pom in pom :))

Photo0429zau ca am.

l-am primit prin posta =))) ok, mi-a fost trimis de cineva cu bun gust, cineva cu care am inceput de putina vreme o corespondenta, asa ca la mama acasa, ca pe vremurile cand nu aveam nici mobil, nici e-mail, nici skype, nici fb. cand puneai mana pe un stilou si pe o foaie de hartie si scriai acolo pana te dureau si degetele si incheieturile si nervii in cap de atata concentrare, pe mine ma dor de nerabdare si graba, ca pana scriu io o fraza deja mi-au mai trecut trei prin cap si io fug sa le ajung, si scriu si mai urat decat in mod normal 😛 si gresesc cuvinte si tai si tot asa &^%$#@!~

dar sentimentul ala cand indoi foile si le bag in plic si ling timbrul si scriu adresa si in final il arunc acolo in cutia postala… eee, ala e ca atunci cand dupa ce ai urcat si ai gafait o zi intreaga, ca bou in jug, fara sa iti poti raspunde in primul rand tie de ce pula calului te supui la astfel de tratamente inumane – dupa toate astea ajungi in varf si acolo … eee toate capata sens, miros si culoare. Si te simti de parca L-ai apucat pe Dumnezeu de picioare si te lasa sa arunci un ochi sub „fusta” LUI. Stiu ce zic, ca era sa mor de doua ori intr-o zi, la o singura urcare pe Fagaras… 😉

deci de aia!

Lasă un răspuns

Categorii

