Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 26, 2015

Sus in pom(reload)

Motto: Sunt in pom!uni stea

nu am rezistat, evident. am observat eu la mine ca in ultima vreme am dezvoltat o toleranta chiar atractie suspecta pentru pisici. mda… bizar. asa ca pana si obiceiurile nesanatoase ale felinelor domestice se pare ca mi s-au transmis. de dormit , dorm bine… nu atat de mult cat o pisica, dar cu acelasi apetit pt tolanit :)) de ce sa nu ma catar si in pom?!?

Experienta e fantastica… calatoria pana in varf – printre globuri, reni, fulgi si stele… de-a lungul instalatiilor luminoase si colorate, ocolind ingerii si merele, turturii si inimioarele 🙂 un adevarat bazar ce am eu in brad, dar asa am visat de cand ma stiu – sa am o lume de poveste ascunsa printre crengile de brad. Vise de copil intarziat 😛

si pentru ca mi-era pofta hai sa arunc si niste versuri albe – ca zapada mi-e ca n-o sa vedem pe anu’ asta… poate pe celalat… and so it goes:

Sus in pom, e-un unicorn

Singur si speriat

In luminite s-a’ncurcat,

ce l-o fi apucat?!?

Uneori simti asa o nevoie sa-ti iei lumea’n cap

Il inteleg. mai bine de unul singur acolo sus,

decat calcat in picioare aici jos.

Sau poate doar isi dorea sa vada lumea de sus.

Un Craciun la inaltime…

Clar nu-i pentru oricine 😉

later edit – ca pe vremuri…

Photo0426si uite asa se vede de sus din pom, am zis sa va arat si voua ca nu mint, daaa 😛 decat putin pe aici pe acolo… dar nah – e povestea mea si fac ce vreau in ea.

Stiu ca daca mori de Paste e bine, cica esti automat iertat si ai bilet de libera intrare la Sf Petre. Oare daca mori de Craciun, cum e? bine acum am ratat momentul, dar macar sa stiu… poate odata si-odata…

Responses

  1. Pai versuri albe nu sunt fara rima? Poza nu o vad dar mi-a placut prima parte a insemnarii. Chiar parea un poem, mi-a adus aminte de alice cazand in gaura aia, printre carti, borcane, si alte ciudatenii. La tine e in sens invers.

    • ha chiar. mda, deci cu versurile albe nu am nimerit-o… mi-e greu sa scap de rime =)))
      dar mai incerc!
      clar.


Lasă un răspuns

Categorii

