Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 18, 2015

Inceputuri

Urasc zilele in care sunt urata. urata pe dinafara, urata si pe dinauntru. unde sa fug de mine? unde sa ma mai ascund? in pod! n-am.

Uratenia pare o stare de spirit dincolo de faptul ca e strict o chestie de perceptie. Cand iubesti un om il vezi frumos. Concluzia simpla ar fi ca cine e urat nu e iubit. Logic, nu?

si iar ma joc in cuvinte, ce altceva ar mai fi de facut? sa ma ascund dupa cuvinte, da ma ascund in spatele lor si sufar undeva in mine, unde numai Dumnezeu ajunge, si nici el in zilele mele fara Dumnezeu.

Azi incep sa impodobesc bradul, ala artificial de 2 m jumate. si pt asta am nevoie de o stare aparte, asa ca jos din „pod” cu toate, punem niste muzica de stare… niste vin fiert (cu asta am inceput de aseara, ca n-am mai avut rabdare) si incep cu aruncatul de globuri si diverse. dupa care terapie cu lumini colorate in pom cu de toate.

ziceam ca azi incep… totul e sa si termin pana pe 24. 😉

Lasă un răspuns

Categorii

