Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 17, 2015

si m-ai fumat ca pe o tigara

…pe ascuns, pe sub scara, pe afara… oriunde numai in locuri publice si inchise – nu. nu acolo unde era cald si bine, unde traiai tu ziua – fara mine. eram un viciu sau o placere? eram ceva de care sa iti fie rusine? oricum ar fi, imi pare bine…

caci pana la urma am renuntat EU la tine!

e drept ca am renuntat de teama. teama ca nu va ramane nimic din mine. tu vii si pleci, imi lasi noptile reci si ganduri seci. Asa am sa fiu o tigara… din care ai vrut sa mai tragi o data. Placerea refuzata e mai buna decat o aventura consumata!

Ma urc pe calul meu sur, si plec dand din cur.

ps. „… nu am gasit alta rima” 😛

Lasă un răspuns

Categorii

