Publicat de: ultimulunicorn | Decembrie 16, 2015

putin de aici, umpic de dincolo

asa se face cand ti-e inima goala si trista – aduni si tu: putin de aici, umpic de dincolo… un zambet , un multumesc, o sarutare, o urare de sanatate cu de toate… din astea. si iti incarci rezerva de caldura sufleteasca, care tine loc in noptile reci – si de iubire si de plapuma! zau.

ieri m-a facut sa zambesc o pispirica care era cu mama ei la cumparaturi, si o luase ea inainte cu haina atarnand, cu burta inainte, gangurind ceva pe limba ei inca nedescifrata … si cu o freza de mai mare hazul.

Ok nu ma topesc dupa copii sau pisici, dar uneori, asa tangential – mi se intampla sa ma bucure o poza din astea. Ma bucura putin, cat de la casa la iesirea din magazin… si poate trei pasi dupa, sa ne-ntelegem.

Am o inima de piatra. Chiar am – o am acasa. insa uneori ma simt ca si cum. Azi aproape ca a nins. eu am prins ceva intre ploaie/lapovita/ninsoare. Trebuie sa mai adun pentru rezerva aia… simt ca ma asteapta o iarna grea.

 

Lasă un răspuns

Categorii

