Publicat de: ultimulunicorn | Noiembrie 30, 2015

Prin cimitire si concerte

Cam la asta se rezuma ziua mea de ieri. Zi de duminica, sfarsit de noiembrie, zi rece si umeda si fara soare. Era in plan o iesire pe seara si o plimbare de dimineata. Dimineata la cimitire – dam pomana, aprindem lumanari, punem flori, vorbim cu ei… intotdeauna mi-a placut treaba asta – o consider un fel de pelerinaj personal. Ma intristeaza si ma lumineaza in acelasi timp, dar e o „calatorie” necesara, drum al cunoasterii de sine. Viata e mai colorata dupa un drum la cimitir, doar prin comparatie. Puterea Comparatiei!!! a nu fi subestimata =)))

Deci dupa un drum prin cimitire – doua la numar mai exact, un tata si trei bunici, o scurta escala la Mac Donalds 😀 da, am cedat tentatiei de a manca prostii la punga, comandate din masina, si chiar a fost bun! clar nesanatos dar deja asta e o discutie fara sfarsit… asa ca nici n-am s-o incep 😛

In asteptarea serii am vazut un episod din Homeland sezonul 5 si am aruncat un ochi si in televizor unde hbo redifuza Dezolarea lui Smaug. Iubesc povestea aia cu inelul, vrajitori si elfi 😀 doar unicornii lipsesc de acolo – ca sa o faca povestea mea preferata. Iar seara… iesirea era programata in beraria H, concert Lucia&Byron in memoria tragediei din Colectiv… si tot asa. Ocazia era perfecta sa imi plimb persoana in premiera prin beraria H de care am tot auzit dar de vazut – nu ajunsesem. E impresionant, recunosc… si au un vin al casei – grozav, din cauza lui am plecat de acolo in zig zag – dar pe propriile picioare, ceea ce e bine. Totusi… la cimitire a fost mai bine! macar imi auzeam gandurile si chiar daca aerul era umed si rece, era aer curat. Acolo galagie cat cuprinde, populatie pusa pe galagie si sonorizare defectuoasa! am plecat cu gandurile amestecate si facute zob. Pacat pentru ca locul prezenta potential.

Daca iti place linistea, rezuma-te la cimitire! lasa concertele pe seama lu’ frati-tu – mi-am zis eu mie. Si am sa-mi urmez sfatul.

byron-lucia-lansare-album-2015

Responses

  1. McDonald’s si cimitire. Inteleg ca si langa auschwitz e un Mac.
    „…gandul ca viata – nu moartea – e nemarginita”

    • pai si e bine, nu? :)))

  2. Prietenie între morți și vii.

    • egzact! as zice chiar convietuire daca nu ar fi putin peste cal 😀


Lasă un răspuns

Categorii

