Publicat de: ultimulunicorn | Noiembrie 25, 2015

We live in our minds?

„Nearly everything which we call life is insomnia, an agony because we’ve lost the habit of falling asleep. We don’t know to let go.”

Henry Miller – „Tropic of  Capricorn”

Asta explica de ce in fiecare toamna ma apuca asa un dor de hibernare… initial am crezut ca poate am fost urs in alta viata. Somnul e esential – nu numai pentru reincarcarea bateriilor, dar si pentru resuscitarea poftei de viata, asa anemica cum e a mea uneori. Un somn bun cu vise cat mai fantasmagorice ma trezeste din letargie mai ceva ca un dus rece 😛

Si visele. Cred ca dormim ca sa visam – si nu visam pentru ca dormim. Visele trebuie sa fie dovada ca exista un univers dincolo de cel tangibil, dincolo de zbaterea asta inutila de zi cu zi. Visele ne vin nu din subconstient – subconstientul le deturneaza, le incurca… Visele vin de unde venim si noi, de unde s-au nascut sufletele. Nu stiu unde vine asta dar stiu ca e ceva real, mai real ca realul ( nicio aluzie la realul lui CR7 =))))

Am in minte citatul asta „we live in our minds anyway” – dintr-un film care m-a atins la suflet „What dreams may come” si care este vizual vorbind – un fel de paradis al viselor… in aceeasi masura in care este un vis despre paradis. Si ma gandeam ca da – traim in mintea noastra – acolo iubim, suferim, ne zbatem, ne vindecam, acolo credem ca suntem centrul Universului si tot acolo ne temem ca poate nu suntem nimic si ca nimic e tot ce se va alege de noi… Dar agitatia asta, ghemul asta de ganduri care se lovesc cap in cap si care ne consuma fiecare minut – asta se cheama ca traim??? Sau e doar un atac de panica prelungit si amplificat de trecerea timpului. Viata ca un lung sir de atacuri de panica intrerupte de ore de somn si partide de sex ?!?

Ok mai sunt si momentele ZEN 😀 alea cand esti in armonie cu tine (nu stiu egzact ce inseamna asta), cu lumea, cu Universul… cand asculti natura, o muzica buna, cand speli vase, cand citesti o carte buna sau cand bei o cafea tare… si totusi – cand traim si mai ales unde???

In mintea mea – ma zbucium. Clar. Eu cred ca a trai – presupune ca las ceva vizibil in urma mea. O schimbare – preferabil in bine – pe lumea asta sucita. Si daca asa e, daca am zis bine, ma tem ca nu am prea trait deloc pana acum.

Am gandit prea mult in loc sa traiesc.

Responses

  1. Asta cu deturnarea viselor de către subconşient mi-a plăcut. Am citit Jung şi despre cum avem acces la o sferă informaţională, dar nu m-am gândit niciodată că subconştientul deturnează visele.
    Despre cum trăim în minţile noastre, chiar mă gândeam alaltaseară, mergând spre casă, oare cât de diferit vede lumea şi viaţa persoana necunoscută care tocmai vine din sens opus?

    • 😉 subconstientul e periculos cred.

      egzact! fiecare dintre noi isi poarta universul propriu in mansarda… si vederea e complet diferita. Si nu e rau dar impiedica intelegerea intre semeni.


Lasă un răspuns

Categorii

