Publicat de: ultimulunicorn | Noiembrie 14, 2015

Suntem doar solutii de compromis

…si eu si tu. Ne rezumam la ceea ce ne ofera clipa, ocazia. Ne satisfacem nevoile prezente, fara planuri de viitor, fara nimic pus la punct, fara ganduri pt ziua de maine – lucru care se simte in the awkwardness of the morning after…

Am inteles ca legea dupa care functionam noi toti, noi doi, eu – este legea adaptarii. Ne adaptam la mediu, la situatie, la clipa de fata. Suntem oportunisti.

Legea adaptarii a modelat reliefuri si specii… e probabil la fel de puternica precum legea gravitatiei si la fel de implacabila. Doar ca intr-un fel, legea asta ne si separa – in puternici si slabi, in adaptati si inadaptati, in victime si revolutionari.

Cei slabi se adapteaza la situatie, chiar daca nu e pe placul lor, chiar daca nu e ce si-au dorit. Se resemneaza!

Cei puternici cauta sa adapteze mediul la nevoile lor, sunt cei care provoaca schimbari. Sunt initiatori!

Eu ma adaptez… si mai grav ma autosugestionez ca imi place, ca e ceea ce vreau.

Asta se mai cheama cumva – Comoditate. Da, am mai vorbit de ea… incep sa cred ca e pacatul meu de moarte. Tu ai zis ca e si al tau, ca e ceea ce ne leaga. Asa sa fie?

Responses

  1. păi nu-s bune soluţiile? mai dizolvă din amar.

    • sa stii ca da. 😉

  2. …pana cand Amarul le dizolva pe toate.
    la asta trebuie gasita o solutie!


Lasă un răspuns

Categorii

