Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 27, 2015

Oaie bleaga

As fi putut picta eu aceasta oaie… dar nu am pictat-o eu. Eu ma folosesc de ea ca sa exprim cumva starea mea de enervare pasiva. Oaie bleaga si cu inimi pe creier / in cap, whatever. Deja imi pare ca indragostirea e oarecum perimata, improbabila si de domeniul fantasticului pt mine acum dupa un nr de experiente esuate :))) oaie bleuOaia mea e cinica acum. Sictirita si pasiva ca si nervii mei. Indragostirea la care visam cand m-am apucat de scris pe bloguri (si de care am avut parte – multumesc frumos! sa recunoastem totusi) intra in categoria diversiuni – alaturi de filme, muzica, carti – ce ne fac noua viata suportabila 😀 si alte mici vicii culinare si obiceiuri nesanatoase…

Pana la urma tot desenul/pictura ma va salva candva. Intrebarea e cand? Cand n-o sa ma mai satisfaca altceva. Ce fiinta sunt si eu…

Responses

  1. eu sincera sa fiu nu cred ca pictura te va SALVA candva. cand a salvat pictura vreodata pe cineva?? de el insusi, de banalitate si zadarnicie?
    am crezut in schimb si mai cred si acum ca picturile tale ar putea deveni, intr-o zi, niste diversiuni care vor face viata unor (altor) oameni suportabila.

    • nu am cuvinte sa iti multumesc pt increderea ta in mine si talentul meu, dar am o panza inceputa pt tine…

      • da, pai la ea ma gandesc. nu am incredere de-adevaratelea, dar mi-am calculat ca daca tot ai o panza inceputa pentru mine si sunt sanse in fond 50/50 sa devii celebra, ce strica sa te lingusesc oleaca si peste cativa ani sa o vand pe mai multi bani decat sinistroseniile lui Robert Rauschenberg? :)))

  2. daca arta ar putea salva oamenii care o practica n-ar mai fi liste prelungi de artisti sinucigasi pe Wikipedia… suferinta/apatia nu dispar daca le exprimi.

    ocazional usureaza singuratatea celor care o ‘consuma’ (arta)

  3. Uau. eu sper ca nu am nevoie chiar in halul asta de salvare, sau daca da – de salvare de mine – pictura poate face treaba asta… pt timpul ala cat ma rup ca sa pun vopseluri colorate pe panza, chiar uit de mine! problema mea e ca ma urnesc infernal de greu…


Lasă un răspuns

Categorii

