Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 24, 2015

in cautarea lui dumitru…

sambata 6:10 am

„alo?”

„bubu, tu esti?”

„pe cine cautati??”

„dumitre, tu esti mah?”

„ati gresit numarul.”

nici putere sa injur nu aveam la 6 dimineata, si nici nu e asta stilul meu – sa imi incep ziua cu injuraturi… dar totusi!!! *&^%$#@!~ wtf?!? adica o fi Sf Dumitru, luni – dar chiar asa sa trezesti oamenii de cu sambata dimineata ca sa nu ratezi bauta?!?

si asta dupa ce am avut o noapte plina de mustrari de constiinta si remuscari, ceva regrete si in general o senzatie de jena pt ca poftim – m-ai sunat vineri seara, 23:00, si eu tot nu am gasit in mine puterea sa ma mobilizez si sa sar din confortul personal direct in masina ta, and fuck the night away. De pomana incerc sa analizez motivele – care sunt destule – iti pasa si iti aduci aminte de mine doar cand iti convine tie, nu conteaza cum ma simt eu sau daca am sau nu chef, dispozitie, timp sa ma aranjez… ok, inteleg ca pt tine nu prea au importanta aspectele astea – dar asta nu e flatant, e dovada ca ti se rupe de mine. atat.

//Ceva cald si care misca bine in pat.// la asta am ajuns sa ma rezum?? imi dau seama ca nici nu mai stiu caruia dintre noi i se aplica eticheta asta. Cred ca eu am cam racit sau poate doar m-am trezit din visare.

„dumitre, tu esti mah?!?”

Lasă un răspuns

Categorii

