Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 19, 2015

Suflet chel

human-wAsta mic e sufletul meu. cred ca asa ar arata, daca sufletele ar avea o fata umana… sau o forma cat de cat umanoida. e putin dezorientat, se plimba mai mult din inertie, fara idee unde ar trebui sa ajunga sau ce il asteapta la capatul drumului. are o idee dar e usor variabila si asta nu prea ajuta.

Nu e trist. cred ca s-a resemnat deja. Dar e orb. nu mai vrea sa vada, nu mai cauta nimic. Asta nu e bine. Chiar daca pare ca nu are varsta, e un suflet batran si obosit. Am stiut asta de la inceput… se simtea in frunze, mai ales toamna se simtea lucrul asta. Toamna cand mor frunzele simteam ca mor cu fiecare frunza care dansa in drumul final spre pamant, si stiam ca am mai murit asa de mii si milioane de ori.

E frumos sa mori si din multe puncte de vedere e chiar necesar si putin igienic.

Dar sufletele nu pot muri. Intra intr-o stare asa… de hibernare doar, si nu pentru multa vreme. Ca un fel de revizie tehnica – sa-i zicem. E nevoie ca din cand in cand sa i se reincarce Speranta!

Responses

  1. seamana cu cineva dar nu stiu cu cine. initial am crezut ca seamana cu Gopo dar l-am revazut si nu e cazul. apoi m-am uitat si la o poza cu tata si nici cu el :)))
    cred ca seamana cu barbatul desenat de tine la testul desenului unui om, cum sta el asa cu mainile in buzunar, nefiresc si ne-in largul lui.
    Dar acum intrebarea care se impune.. de ce sufletul trebuie sa fie de sex masculin? :)))

    [poate ca asta e cheia catre echlibrul tau interior, daca nu e o proiectie de-a mea :))) trebuie sa te accepti ca femeie, pentru ca esti femeie, si tot ce e in tine are gen feminin]

    Mi-a placut asta „e chiar necesar si putin igienic”.
    si mie mi se pare ca murim „la inceput treptat, pe urma dintr-odata”

    • poate seamana cu mine 😛
      si cine zice ca e de sex masculin? e sex neutru, nah!

      cam murim de cand ne nastem… pana terminam.


Lasă un răspuns

Categorii

