Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 6, 2015

Frica prosteasca

Frica sa nu gresesc, frica sa nu dezamagesc, frica ca nu am sa nu fiu tot ce se asteapta de la mine – asta tot frica de a nu dezamagi cred ca este… shellyFrica de schimbare, frica de lucrurile terminate, frica de nou, frica de boala, frica de batranete. Frica sa nu fiu prost inteleasa, frica sa nu fac gafe, frica sa nu par ridicola, frica sa nu trezesc resentimente in oamenii care imi plac din cauza limbii mele slobode si a grabei de a slobozi tot ce imi vine in minte…

Mi-e frica ca nu ma mai suna, mi-e frica cand ma suna si atuncise mai intampla sa nici nu raspund… ca sa nu o fac lata. DA, e posibil. Si atunci prefer tacerea, prefer sa il las sa isi imagineze ce e mai rau despre mine decat sa raspund si sa nu fac fata rugamintilor si tacerilor lui. How stupid am I?!? ar trebui sa egziste un test, un calificativ… opus IQului care sa iti evaluaze nivelul de prostie emotionala. Am sentimentul ca nivelul meu e IMENS.

Ca e practic un ABIS.

Responses

  1. Pai cred ca e suficient sa faci un test de inteligenta emotionala si daca iese prost… aia e :)))
    Fricile astea ti-au fost picurate in copilarie.
    Nu e vina ta, nu e prostia ta, nu e prostia nimanui.
    si chestia asta, ce-o fi, care te determina sa dai vina pe tine pentru orice, tot din copilarie o ai.
    Imi pare rau ca trebuie sa traiesti in stresul asta zilnic, si mie mi se intampla deseori.
    n-o sa le depasesti (fricile), cred, pana nu o sa faci o munca intensa de cercetare in propriul trecut, mai exact in propria copilarie si o sa afli de ce e totul cum e.

    • deci NICIODATA!
      multumesc pt lamurire.


Lasă un răspuns

Categorii

