Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 6, 2015

Do u see a pattern here?

Eu il vad. Tiparul. Si nu reusesc sa il sparg… sau poate nu incerc destul de tare. Poate nu vreau sa ies din el. Poate ma sabotez/ subminez… pentru ca de fapt chiar asta este Tiparul!!! Ironie grava.

Cum sa fiu altceva decat sunt, daca eu pe mine nu ma las sa fac pasul spre schimbare?? Tiparul din capul meu, calea aia prestabilita de conexiuni neuronale (sinapse?!?) nu ma lasa. Si pe ea cine a pre-stabilit-o vreau sa stiu??? Nu tot eu? Cand am facut asta? Pai cred ca de cand ma stiu… am lucrat la ea. E opera mea de arta. Si ma costa TOTUL!

Eu am facut-o acum o traiesc =)))

Genial!

cum zicea Marin Sorescu: ” Mama, mi s-a intamplat o mare nenorocire, mai naste-ma o data!”…

si de unde stiu eu ca nu voi face absolut la fel totul?!?

Responses

  1. Esti un mic geniu 🙂 si tocmai ai rezumat analiza tranzactionala in doar cateva fraze :)))
    DAA, e un tipar, da, tu l-ai creat, in copilarie, si da ai retusat la el ever since. Si da, e greu spre imposibil sa iesi din el, pentru ca iti sabotezi propriile incercari de a iesi din el (according to the plan).
    ce e enervant la psihologie :))) e ca explica totul, doar ca explicatiile nu sunt nici pe departe o solutie :)))

  2. (eu daca as putea sa aleg, nu as vrea sa ma nasc nici prima oara :D)

    • as Freddie said:
      „I don’t want to die
      I sometimes wish I’d never been born at all…” 😛


Lasă un răspuns

Categorii

