Publicat de: ultimulunicorn | Septembrie 17, 2015

aia 7 ani de acasa

mama lor de ani…

care 7? ca azi astia mici aterizeaza la gradinita pe la 3. ce sa invete acolo?? Legea junglei! aia functioneaza, si poate ca da ii caleste pt viata si ii invata sa dea din coate si sa calce totul in picioare. Oare?

Azi veneam acasa cu sacosa plina si grea, cu nervii la limita cu frustrarile din noaptea trecuta in creierii nedormiti … si venind agale, intru pe aleea din fata scarii unde dau cu ochii de 3 maimute asezate confortabil pe cele 4 trepte ale scarii. Practic blocau toata intrarea. Pareau preocupate sa se hlizeasca si sa isi impleteasca intre ele parul…

Am cam 7 m de alee pana sa ajung la trepte. Le fixez cu privirea in speranta ca le pica fisa care e miscarea evidenta pe care trebuie s-o faca.  Sper in van! Ajunsa in fata lor cu sacosa care imi taie mana de grea ce e, ma uit iar la ele pe sub sprancene. 6, 7, max 8 ani au maimutele care se holbeaza si ele la mine de parca am venit in fata lor sa le invit la dans!!!

Asa ca zic:

„- Nu stiu sa zbor!”

si ma uit demonstrativ la sacosa si la treptele ocupate de atelierul lor improvizat de coafura si – minune! una dintre ele se ridica si am loc sa ma strecor…

Responses

  1. Si mama mi-a povestit o faza relativ similara, iar la ea nu s-a dat pustiul la o parte.

    M-am simtit vizata in prima parte :), nu stiu de ce 🙂

    Vezi ca nici generatiile care nu mergeau la gradinita de la 3 ani (desi multi mergeau la cresa de mai mici, ca in perioada comunista nu era era post-natal de 2 ani…) nu sunt propulsati pe geam afara din casa de prea mult politete 😀

    Asadar, nu vad ce relevanta are varsta la care merge un copil la gradinita, la scoala, sau in cazurile mai putin fericite daca ramane complet analfabet. Daca te nasti intr-o familie infecta, poti sa pleci la gradinita la 2 ani si 3 luni sau la scoala la 7 ani ca tot nu scapi de influente, iar daca parinti-s ok poti sa mergi la cresa de la 6 luni ca n-or sa dea din coate strivindu-i pe altii

    • da, poate ca m-am gandit si la tine, dar si la alte mame pe care le stiu… si care nu au incotro decat sa trimita copilul de acasa asa curand.
      eu nu am fost la gradinita, au stat bunicii cu noi si ne-au crescut, dar ne-au crescut frumos, mah, cu respect pt lume si bun simt. Cea mai buna crestere tot acasa e, dar ai dreptate depinde si de familia in care cresti. Cred ca am prea multe pretentii de la generatia asta nascuta cu smartphone-ul de gat. *&^%$#@!~

  2. Eu am incotro. B. poate sta cu mama, dar am luat decizia asta pentru ca mi se pare foarte util sa socializeze, si chiar ea si-a dorit si vorbea despre asta de luni intregi.

    but again lipsa de bun simt nu are legatura cu gradinita, cu lipsa ei, cu varsta la care o incep copiii.

    Si apoi mi se pare paradoxal sa zici ca ai respect pentru lume si bun simt (acum) si in alte dati sa sustii sus si tare ca esti rea :))
    Pai sa stii ca eu personal prefer un om bun care nu are apucaturi mai putin politicoase si respectuoase 😛

    generatia cu smartphone-ul de gat nu a crescut inca suficient de mult incat sa dai tu peste ea pe strazi :)))

    • nu inteleg paradoxul ala – sunt rea dar respect lumea si am bun simt, pt ca asa ma respect pe mine… iar rea sunt de la natura! nu din crestere. 😛

  3. * un om bun care are apucaturi mai putin politicoase si respectuoase

    Poate ca esti nesociabila pt ca nu ai mers la gradinita. 7 ani de acasa te-or fi facand plina de bun simt si respect pentru lume, dar sunt si foarte multe sanse sa te condamne la neputinta de a relationa cu cei din jur

    🙂
    Eu nefiind departe 🙂

    • nu sunt nesociabila, doar mizantroapa – asa se zice ?? :))))

  4. Iar am devenit defensiva. Scuze.
    se pare ca nici eu insami nu sunt convinsa ca e ok ce fac si de aici iesirile isterice :)))

    • nu e loc de scuze aici! /:)


Lasă un răspuns

Categorii

