Publicat de: ultimulunicorn | Septembrie 10, 2015

Calea Samuraiului

motto: „Astazi nu mergem la lucru/ Stam acas’ facem seppuku! Hwaugh…”

Ei da, poza nu e de acolo, adica din Ultimul Samurai, e din alt film unde a facut un rol de lup-singuratic/asasin platit grizonat – si unde mi-a placut rau. :))) dar acum serios – legat de calea samuraiului – tin minte dupa revolutie Divertis grup faceau furori si aveam o caseta audio pe care Ioan Gyuri Pascu perora o chestie care suna cam asa: Balada Shogunului  !!! 011-tom-cruise-theredlistSi tin minte in mod special asta: „Astazi nu mergem la lucru/ Stam acas’ facem seppuku! Hwaugh…” A fost deviza mea in viata  pentru zilele de luni din perioada liceului… what can I say, minte de adolescenta cu capul in nori 😛

Umorul = o manifestare a libertatii. Cat mai putem rade, glumi, cat inca mai facem haz de necaz – suntem liberi. Asta e bine… eu si atunci cand nu am chef de nimic, si zic asa ca mi s-a luat de toate, tot imi vine sa fac o gluma sadica si sa zambesc in sinea mea… pentru ca de multe ori doar eu imi inteleg umorul macabru – asta nu inseamna ca nu am umor ci doar ca sunt undeva pe o culme eu cu mine si glumele mele. Cred ca asta m-a salvat de multe ori de la dezastru. Dar cat de tare poate fi sa gasesti in tine resursele necesare continuarii drumului asumat. Un drum nu prea grozav, dar e al meu. Nu sunt o victima a imprejurarilor, doar a propriei comoditati si propriiilor convingeri. Bine, admit, e nevoie si de o doza considerabila de egocentrism ca sa functioneze mecanismul.

Responses

  1. eu aveam casete cu vacanta mare! M-au lovit asa amintirile deodata :)))
    „ti-aduci aminte noiembrie ’96 alegeri generale si cutitu’ pan’ la oase/ ai aparut atuncea ca fat-frumos pe cal ” :))
    Pe versurile la Lonely, Nana :))

    nu-mi dau seama dc oamenii astia erau mai haiosi inainte sau daca mi-am schimbat eu standardele.

    „Nu sunt o victima a imprejurarilor, doar a propriei comoditati si propriiilor convingeri.” Sunt de acord, atata doar ca imprejurarile ti-au slefuit convingerile si notiunile cu privire la confort :)))

  2. adica vrei sa zici ca imprejurarile mi-au fost favorabile? sau ca m-am complacut? adica ce vrei sa zici de fapt?? :)))
    da, ascultam si vacanta mare… eram mai dispusi sa zambim, eram plini de sperante ca un balon de heliu. pluteam.

  3. Adica esti un rezultat (nu pot sa te numesc victima) a imprejurarilor, ca fiecare dintre noi

    • adica eu, vointa mea nu contam? sunt doar un rezultat.
      nu cred ca imi place ce zici. 😛

  4. :)))

    http://popperfont.net/2011/10/24/kermit-gets-some-bad-news-funny/

    • uau. ma simt ca Neo dupa ce i s-a explicat ce e cu the Matrix…
      ok. I get the point.
      sadico!


Lasă un răspuns

Categorii

