Publicat de: ultimulunicorn | Septembrie 4, 2015

Fuck Friday

Egzact cum am zis! fuck friday!

ce atatea asteptari de la o zi ca oricare alta doar ca e la curu’ saptamanii, si toata lumea da rasol – ca fuge in weekend (alta aberatie), si ne bucuram ca tampitii ca ce? dormim mai mult? e liber la plictis si leneveala?? avem timp sa facem chestii pe care oricum nu reusim sa le facem, si ne trezim luni si mai frustrati si mai ofuscati ca s-a mai dus un weekend si cu ce ne-am ales???

dureri de cap si indigestie!

FF!

cineva destept a zis altfel: SSDD = same shit, different day!

AIA E.

Responses

  1. :))) da, bai, dormi mai mult, NU E MARE LUCRU?
    nu vezi fetele ofilite de la corporatia in care lucrezi (nah, tu nu lucrezi intr-o corporatie, bravo tie :))) ), citesti o carte, vezi un film, vezi soarele pe cer la ora 14 si nu prin geamul biroului

    Mie imi placeau la nevoie weekendurile before having a baby, si acum imi plac, ca stau mai mult cu B., dar fireste imi plac pe alte considerente

  2. fețele*

    • mai sunt si exceptii de la nebunia in masa care ii cuprinde pe toti – vinerea! nah.


Lasă un răspuns

Categorii

