Publicat de: ultimulunicorn | August 29, 2015

Stau si ma uit

lonely owlStau si ma uit… ma uit pe mine, uit de mine, uit de toate. Doar stau si privesc. Ca mai apoi sa am ce sa povestesc. Am obosit sa inventez, zilele astea, abia ma tine sa relatez.

Oboseala se acumuleaza, e ca datoriile. Atunci stau pe bara, sau pe pervaz… unde nimeresc. Se cheama ca doar exist.

A fi sau a nu fi.  Ce te faci cand ai obosit sa mai fi? Te uiti in jur si incerci sa intelegi cum reusesc ceilalti sa fie, sa functioneze sa mearga pe doua picioare. Deci ma uit in jur si incerc sa citesc in oameni, nu ma pricep dar macar ma distrez putin. Pe tipul de mai jos, cu MEGA dreads – nu m-am putut abtine sa nu il imortalizez pe telefon, prea mi-a sarit in ochi pe cand veneam agale de la tramvai spre casa, da, am mintit, nu stau cocotata pe pervaz toata ziua asteptand sa vina ploaia, mai merg si la birou. Partea frumoasa e ca in metrou citesc, in tramvai visez, intre picaturi studiez figuri/siluete… oameni.Photo0353

Priviti de pe pervaz/din afara, toti parem normali sau pe acolo. Adevaratele lupte se duc in spatele ochilor inchisi, sub pleoape, noaptea, de regula de la 2:00 – 5:00. In rest totul e sub control! Sau pare ca este. Aparentele conteaza. Imens!

Responses

  1. Mă regăsesc în cuvintele tale..

  2. asta parca asculta did… daca nu ma insel.

  3. da da, de la ea o stiu!


Lasă un răspuns

Categorii

