Publicat de: ultimulunicorn | August 28, 2015

dancing in the rain (tot cu messi)

paranteza: avertismentul din titlu e pentru cine nu mai suporta sa dea peste messi pe blogul meu. stie ea cine e =)))messi dancingpai da. dansam, ne jucam, dar tot plouati ramanem daca nici macar satisfactia unui penalty bine bagat n-o mai avem de la el. Indiferent de frustrarile marunte, aseara a primit un trofeu simpatic care mie la o prima vedere grabita imi semana a inima =))) doar eu vad mai nou inimi peste tot, de aici mi se trage.

acuma, nah – pana si cei mai buni au zilele lor proaste. asta imi zic eu in fiecare seara la culcare despre mine =))) ma menajez, poate un pic cam mult dar eu zic ca merit. azi ma menajez, in alta zi dau cu mine de pereti… iubirea de sine e un fel de dragoste cu nabadai.

Iar pasiunile astea marunte, pentru fotbal, film si carti… sunt un fel de solutie la problema cea mai mare: cum fac sa dau gandurile pe silent, o vreme?!? deci problema sunt gandurile, ca nu pot sa le fac pozitive sau constructive sau inofensive! sa le fac roz 🙂 nu merge. si daca bag cafea nu fac decat sa le maresc ritmul, viteza si intensitatea, directia deja iese de sub control, e in toate partile si imi mai compromit si SOMNUL, ultimul refugiu in calea haosului din capul meu. NU, la cafea nu renunt nici moarta, sau poate doar asa 😛 se poate sa am prioritatile date peste cap, dar vine toamna si asta ma linisteste cumva. Combinatia de ploaie, vant, umbrele, frunze ruginii, ceaiuri calde si cafele fierbinti, vin rosu la pizza quatro fromaggi toate astea si un film bun sau o carte in care sa ma pierd de mine. O idee.

Responses

  1. lol 😀


Lasă un răspuns

Categorii

