Publicat de: ultimulunicorn | August 20, 2015

how low can u go

am inceput ziua prin a semana disperari si amaraciune. e ca un facut – nu ma pot abtine. si imi pare rau de mine, de mama, de tot… dar e zero barat – stiu bine. Sunt un dezastru ambulant. Never in a good mood. Never on time…crynu cred ca e dorinta de a face rau, sper sa nu fie asta. desi imi dau seama ca asta fac si cumva nu ma pot opri pana nu stiu ca am comis-o. Nu pot da vina pe /the devil in me/, mi-a spus mie mamaia cand eram mica si mi-era frica de intuneric si de multe altele, ca: „maica, nu exista diavolul. Omul este diavolul!” si tind sa-i dau dreptate… Stia mamaia bine!

Am asteptat ploaia – trei zile am umblat cu umbrela noua dupa mine, invocand-o sa vina, sa bocim impreuna toate posibilitatile moarte, aventurile ratate, iubirile decedate si ingropate. A venit cu vant si suparare, mi-a rupt umbrela noua de la prima infruntare. S-o iau ca pe o lectie – ai grija ce-ti doresti ca aia nimeresti! si nu ar fi prima data cand primesc lectia asta, dar eu sunt cap tare, ma prind greu. 😛

Acum astept niste scaune, or sa ajunga azi mi-au spus. tot e bine. Asa din putin in putin din nimic in nimic trec zilele.

Inghit amarul si mi se face greata, iau pastile de ficat si cu cartea ma pun in pat. Ce viata!

Responses

  1. :)) merci, ce sa zic. Ma duc si eu la mare si tu te-ai rugat sa ploua. Se anunta si lapovita :))))

    Nush ce o tot tii tu ca esti rea, pare sa-ti doresti sincer sa fii, dar din pacate nu iti iese. Zi-mi daca te pot ajuta cumva :))))

    • =))) ar fi o idee sa te prezint lu mama 😀 si sa asculti ce are sa iti zica despre mine… dupa aia sa vedem care pe cine convinge ca sunt cum zici sau cum ma tem io.
      multumesc oricum, am ras 😉


Lasă un răspuns

Categorii

