Publicat de: ultimulunicorn | August 19, 2015

mare la cana, fara zahar

Nu-mi place la mare. din mai multe motive pe care nu am chef sa le enumar. In afara de unul – principalul motiv: prea multi oameni, frate!!! eu vreau o mare a mea daca se poate. pana atunci… doar ma gandesc la ea.cup sea… si da ar fi minunat o cana cu mare, in care sa ascult valurile izbind si sa simt briza, eventual sa studiez dinamica valurilor =)) acum ma sparg in figuri, clar. Tot ce e miniatural e bun! ok, aproape tot… 😛

Responses

  1. o cana cu mare, mor de ras :)))
    pt valuri poti asculta o scoica (eu nu-s lamurita, chiar se aud valurile sau e un mit? si dc da, cum?)

    ce pot sa zic, oameni multi sunt peste tot
    (da’ in cimitire macar stau linistiti, nu? :)))

    • si eu am incercat sa ascult marea intr-o scoica… e mai mult o iluzie cred. o tacere fosnitoare 😀
      sus pe munte nu sunt asa multi oameni, dar nici io nu sunt omul muntelui… asa ca ne descurcam cu cimitirele de la ses 😛

      • tacere fosnitoare, ce frumos 🙂

        Mie imi place la munte dar mi se pare mai greu cu copil si fara masina. Si parca e mai scump :))

  2. (ma gandesc ca in titlu ar fi fost mai de efect sa zici: mare la cana, cu multa sare :))) )

    • da, m-am gandit la varianta „cu sare” … dar am mers pe „fara zahar”.


Lasă un răspuns

Categorii

