Publicat de: ultimulunicorn | August 18, 2015

ivan aivazovsky

deci e mortal tabloul asta…

si stiu, da, ca nu e bine sa incep cu „deci” dar sincer nici nu mai conteaza. imi dau seama ca nici 100 de ani sa ma chinui pe aici si nu as reusi sa pictez asa ceva. mai intai pentru ca mie nu imi place marea in asa hal incat … mesmerizing-translucent-waves-19th-century-painting-ivan-konstantinovich-aivazovsky-8dar uau… cat de tare sa fii sa poti trezi asa emotii cum simt io in burta cand privesc nelinistirea asta albastra, cuiva care nu iubeste marea. sau poate nu are legatura… poate simplul fapt ca ce a transpus rusul asta pe panza ma lasa fara rasuflare, e de ajuns sa simt cum a simtit si el poate… mare lucru!

adica nu subiectul/obiectul conteaza ci sentimentul, emotia pe care le transmite.

N-am cuvinte!

ps. mie nici albastrul nu-mi place, nu-l port, imi da cosmaruri reminiscente din timpuri comuniste cu sarafane sintetice. Se zice ca albastrul linisteste. Ba deloc.

Ok, imi doresc sa las si eu ceva in urma mea, ceva care sa dea fiori cuiva, candva… sunt sigura ca as simti asta oriunde as fi, oricum as exista undeva, chiar si intr-o gaura neagra, nah!

Uite un tel de atins.

Responses

  1. Pe mine nu ma impresioneaza. Si mi se pare si ca sta câş rau vaporul ala, parca nu e in legatura cu valurile.
    Deci nu trebuie sa pictezi ASA CEVA, care nici macar nu e pe placul tuturor, nu starneste emotii tuturor. Exprima acolo ce e in tine, si sigur vor fi persoane care sa (le) inteleaga.

    • Pe mine da. imens.
      te enervez?

      • :))) nu. eu nu-s ca tine sa ma enervez ca altii au alte pareri decat ale mele :)))
        tot ce voiam sa zic e ca oamenii fiind diferiti, doar pt ca in 100 de ani nu ai putea picta ca nenea asta, nu inseamna ceva rau

  2. E fascinant acel val ca o gemă.

    • Este! zici ca privesti in stomacul marii 😛

  3. Mie îmi place foarte mult cum este pictată apa…si pasările îmi dau o senzație de libertate… 😉

  4. E superb valul si transparenta lui !

  5. am gasit si eu o mare care m-a lasat fara cuvinte 🙂

    si mi-am adus aminte cum te emotionase pe tine marea din poza ta

    • te lasa fara rasuflare… caput! uau.

      • parca ma fascineaza mai tare acuarela decat pictura in ulei


Lasă un răspuns

Categorii

