Publicat de: ultimulunicorn | August 8, 2015

Ar fi fost cu totul altceva

Era cat pe ce sa ma cheme Ioana.

Sunt convinsa ca ar fi fost cu totul altceva daca ar fi fost asa. Dar nu, tata – caci am inteles a lui era treaba sa imi declare numele la maternitate, a decis el asa ca un singur nume e de ajuns, ce nevoie am si de al lui… pe el chiar il chema Ioan, si ce nume frumos as fi avut. Bine nici asta pe care il am acum – nu e deloc urat, dar am eu impresia ca e ascutit, rece si cinic… toate astea intr-un nume, Silvia! Aud deja proteste si voci care ma iau la rost… si imi cer scuze daca cineva se simte nu stiu cum din cauza divagatiilor mele, dar eu asta cred si nu ma dezic!

Nu zic ca as fi fost mai fericita sau mai frumoasa, nici mai bogata – dar sigur as fi fost mai senina, mai calda… mai Ioana. Care in capul meu e numele cel mai aproape de poveste, de Ileana Cosanzeana… pe acolo.

Revolta asta muta a mea impotriva numelui meu – are a face cu supararea mea pe tata, pe mine, pe mama… dar mai ales pe mine. Nu intru in detalii pentru ca nu le pot tine sub control 😀 asa ca ma opresc aici. Dar un fenomen ciudat are loc in gandirea mea – cand incerc sa ma port ca o Ioana, si adica mimez trairi pe care eu Silvia nu le agreez – iertarea, bunatatea, intelegerea… bla bla incercand sa topesc ghetarul care sunt si sa ma dau drept o inima calda.

Ca NU sunt. la mine iertarea e mai mult nepasare… blandetea e indiferenta si tot asa. Si daca nu imi place sa tin suparare sau sa ma razbun e din cauza ca mi se rupe. Zero pasiune! Si mai bine ca nu ma cheama Ioana ca atunci nu mai puteam da vina pe nume =)))

EU sunt capul rautatilor si stiu bine. Doar ca azi ma am prea bine eu cu mine, asa ca imi convine sa zic ca e de la nume.

 

Responses

  1. esti complet sarita :))
    Pe mine trebuia sa ma cheme Madalina, si ma bucur ca n-a fost, n-a fost asa.

    Am si eu impresia uneori ca fiecare mic detaliu schimba complet viata unui om, si uneori imi imaginez cum ar fi sa fi stat nu in blocul in care stau, ci 3 scari mai incolo (ma rog, asta ar fi fost naspa, ca aia au antene GSM pe bloc- dar intelegi ce zic :)))
    La numele de familie la fel, viata mea ar fi fost clar alta, ca la scoala la orele cele mai oribile incepeau sa ne asculte de la coada spre cap, si cand ne imparteau in grupuri ne imparteau dupa numele de familie 😀

    Dar la asta ca (pre)numele aduce cu sine niste trasaturi de caracter, nu ma gandisem 😀
    Eu am la mine la serviciu 3 Ioane, I love one, e o fata minunata, amuzanta si atipica, alta e o capcauna „ascutita, rece si cinica” iar celalalta parca nici nu e :))) Zici ca e transparenta. Nu o vezi niciodata, nu o auzi, nu intelegi ce spune cand spune ceva.

    si acum, sa te analizez :))))
    e o parte din tine care este si vrea sa fie buna, intelegatoare si cum mai zici tu, dar tie ti-e teama de ce urmari ar putea avea asta. Si tot din frica tu nu recunosti partile astea ca FIIND din tine, ci le consideri parti alternative, care ar fi putut fi in anumite conditii 😀
    dar nu e asa. esti si toate lucrurile astea, chiar daca nu prea le-ai exersat.
    Toti suntem si buni, si rai, si indiferenti si pasatori. Probabil depinde de situatie, de ce oameni cunoastem care sa scoata la iveala calitati pe care nu le-am folosit pana atunci.
    Largeste-ti cercul de cunostinte 😛

  2. :))) uau, iar ma lasi cu falca cazuta. da, imi place cum zici.;)
    si ma gandesc asa – ca ar trebui sa-mi largesc cercul ala cu niste oameni ai dracului ca sa ies zana prin comparatie. am impresia ca oamenii din jurul meu sunt prea buni si ma fac sa ma simt eu Omu’ negru. probabil nu sunt chiar el.
    totul e relativ, nu?

  3. :)) nu am zis sa te intalnesti cu oameni ca sa pari tu cumva prin comparatie :))) Ci sa cunosti oameni care sa scoata chestii frumoase la iveala din tine. Poate oamenii aia prea buni din jurul tau sunt prea blazati.
    Cauta altii buni si cu chef sa-si suflece manecile, sa puna mana pe o lopata si sa sape adanc in tine :))))

    • sa mai facem un metrou, zic… 😀

  4. Silvia e mijlocia mea.Eu mereu zic ca in urmatoarea viata vreau sa fiu ea :D. E solara,plina de pasiune,de temperament,de energie,de viata…desi e doar o fetita.E fascinanta. Si cred ca atunci cand i-am pus numele, oi fi avut in minte si pe regina Suediei.Nu numele il face pe om,si sincer, Ioana… cam pe toate fetele in copilaria mea le chema Ioana, eu eram bucuroasa ca nu ma cheama asa :)))) E nume frumos, dar dupa mine, numele tau e si mai frumos ,tu faci numele,la urma urmei, ca de obicei asociem numele unor oameni care ne plac sau nu.Nu? 🙂

    • ba da! hai merci. io oricum imi iubesc numele, doar ca uneori mi se pare cam auster asa pt cum as vrea io sa fiu ;)))
      dar pot fi oricum, la urma urmei nu numele imi dicteaza mie firea! 😛


Lasă un răspuns

Categorii

