Publicat de: ultimulunicorn | August 3, 2015

Vad albastru

S-a anuntat acum 3 zile, o luna albastra. N-am vazut-o. Dar pot sa mi-o imaginez. bluemoonblue dancede fapt eu nu prea vad albastru. doar situatia o vad albastra, dar asta e altceva.

in rest – vad verde cand imi vine rau de la caldura… n-am mai patit-o de o vreme buna, si nici nu-mi doresc, vad mov cand am febra… dar nici asta nu mi s-a mai intamplat asa ca despre ce vb eu aici?!?

il vad pe messi in pasi de dans, dar asta numai cand ma uit la poze cu el, in meciuri ori nu-l vad deloc, ori se agita prea repede, ori se plimba :)))

imi place sa asortez lucruri care nu se potrivesc, sa gasesc legaturi intre ele, legaturi care poate nu exista decat in mintea mea, dar e suficient. Oricum traiesc mai mult acolo decat oriunde altundeva… si poate, candva, „la umbra unui crin… in Paradis”.

😉

Responses

  1. frate, lasa-ma! Messi aici, Messi dincolo :))
    (deschid ferestra mea si strig: iti multumesc partid iubit :))

    Pune-ti poze cu messi in jurnalul personal, aici mai vreau si eu sa citesc :)))

    • deci sa inteleg ca tu vezi rosu cand dai de messi =))) well, too bad, ca mie imi place si cum bine ai remarcat am putine obsesii da’ fixe!
      😛

  2. vad negru nu rosu :)))

    • doh,..
      normal ca negru!!! ce a fost in mintea mea?!?
      atunci e bine stiu cat iti place negrul. considera ca iti fac o favoare.
      cu placere 😛

  3. :)))) Bine, ma!


Lasă un răspuns

Categorii

