Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 29, 2015

Inimaginabila Frustrare

Se facea ca dadeam BACul, mereu ma intorc acolo… de parca cumva m-am impotmolit in momeHCntul ala, deci eram in liceu si urma BACul… si stiam ca nu o sa-l iau!!! Bai, stiam!

Inimaginabila Frustrare – adica sa stii din start ca nu o sa treci de examenele alea nenorocite… Cosmar, da.

Imi vedeam asa tot viitorul compromis, prabusindu-se sub ochii mei precum un castel de carti de joc, din cauza BACului *&^%$#@!~

Realitatea nu e cu mult diferita – chiar daca BACul l-am luat mai mult decat onorabil… acum 20 de ani, sa ne intelegem! – viitorul tot s-a prabusit oarecum, probabil sub greutatea viselor nerealiste pe care mi le facusem despre cum va fi viata mea dupa liceu… Ciudate si visele astea.  Si fara nicio legatura alta decat ca imi place HC/Superman, am bagat si o poza 😉  si ma mai intreb cum de functioneaza subconstientul asa haotic… pai daca asa functionez si eu ! =))) si totusi cine face regulile? cine instaureaza precedentul – ca sa folosim si termeni juridici, daca tot am luat licenta aia in drept.  doh!

Vise, nevise, incerc in mod constant sa ma deslusesc pe mine, cum functionez, dupa ce reguli imi construiesc haosul asta care e viata mea, ca si cum daca as intelege as putea schimba ceva.

Universul care are 13.7 mld de ani, a creat conditiile aparitiei vietii inteligente tocmai pentru a-si pune aceste intrebari si a raspunde eventual la ele. Care e sensul, rostul si durata vizitei. Am vazut eu pe BBC Earth 😛

Se pare ca eu inca nu am depasit varsta intrebarilor existentiale – nu stiu daca e bine sau e rau, cred ca e grav totusi. Pentru ca atata timp cat te intrebi, nu construiesti. Or asta imi lipseste mie – o constructie solida in jurul careia sa evoluez sau sa gravitez, ce vine mai la indemana…

Dar oare o constructie ar trebui sa fie punctul de reper al unei vieti? sau ar trebui sa fie un alt suflet? O alta fiinta…?

Si uite cum revin tot la Marin Preda: „Iluzia ca am putea sa ne implinim printr-o mare dragoste…”

Iluziile sunt de baza, ele ne tin pe linia de plutire.

si mai ales asta.

Responses

  1. vreau sa zic ca de cate ori apare o insemnare noua la tine, ma reped asupra ei cu o pofta bizara si la final dupa ce termin de molfait imi dau seama ca n-am inteles nimic :)))

    Deci ce sa zic, eu cred ca ai visat despre BAC pentru ca ti-ai amintit de tipul din cartea de telefoane :))
    Cred ca da, finalul liceului si alegerea facultatii ti-a schimbat total traiectoria vietii. Poate te gandesti ca daca nu ai fi luat bacul nu ai fi putut sa mergi la o facultate care nu te-a invatat nimic (despre tine) si care nu te-a ajutat sa iti gasesti locul pe lume.
    Pentru talentul tau, in fond, nu iti trebuia nici o facultate, puteai lejer sa ramai cu studii medii (si ale nefinalizate :))))

    E in regula ca nu ai depasit varsta intrebarilor existentiale (avand in vedere ca raspunsurile nu exista) numai marginitii o ‘despasesc’.

    Ma gandesc ca da, trebuie sa construim ceva in viata, si trebuie sa fie o fiinta, un suflet, si anume tu. Cred ca trebuie sa te construiesti pe tine, din bucatile care raman dupa fiecare esec sau suferinta. Pana spre 50 de ani poate ajungem si noi un pic mai puternice, sa nu ne mai sufle vantul si cadem gramada una doua :))

    sau nu, ca asta ar insemna ca traim doar ca sa facem fata vietii :))
    Nu, trebuie sa ne gandim la altceva 😀

    legat de iluzii(le tale), am eu impresia, poate gresesc, ca tu ai putine da’ fixe :)))

    • =))) multumesc ca m-ai inseninat asa de dimineata!
      se prea poate sa ai dreptate dar asta nu inseamna ca eu sunt de acord cu tine 😛
      ps. nu e nimic de inteles in insemnarile mele… fiecare ia ce-i trebuie asa cum si eu iau ce vreau din ale altora… din comentarii…
      ne completam puzzle-ul cu piesele lipsa.
      daca tot incerci asta inseamna ca iti place 😀 e bine.


Lasă un răspuns

Categorii

