Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 23, 2015

Iluzia unei insule

Nu-ti face probleme, birjarul e mort

si caii sînt morti si trasura e moarta,

fugim fara martori în nu stiu ce port,

în insula mea la cinci capete sparta.

ilaObisnuiam sa cred ca suntem, fiecare dintre noi, o insula. sau alteori – un univers, depinde cat de complexa si de nepatruns ma simteam in ziua respectiva.

Cred ca oricum am fi, nu suntem izolati. depinde de noi sa aruncam punti de trecere, sa dam cheia.

Dar e greu.

mai ales daca iti place aia cu „dar eu in lumea mea ma simt nemuritor si rece”. daca te crezi deasupra si de nepatruns, ai toate sansele sa mori de inima rea pe insula ta.

eu vb cu mine, se intelege, da?

Responses

  1. paunescul 🙂

    • chiar el! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

